www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

DCT3-4 MC v.1.0

                                                    

                                     

این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا با دادن شماره سریال (IMEI) گوشی خود به آن بتوانید به مستر کد  آن دست پیدا کنید و دیگر نگران از یاد بردن Lock Code گوشی خود نباشید . این نرم افزار روی تمام گوشیهای نوکیا جواب میدهد.موفق و پیروز باشید.

دانلود(حجم ۵ کیلوبایت)

Yahoo! Messenger with Voice 7.5 Beta

« نسخه آزمایشی جدیدترین ویرایش یاهو مسنجر »
از اواخر روز سه شنبه، کمپانی یاهو نگارش آزمایشی جدیدی از نرم اٿزار پیغام رسان ٿوری خود (یاهو مسنجر 7.5) را منتشر کرد و لینک های دانلود آنرا در سایت خود قرار داد. مهمترین تغییر در این نسخه، اٿزوده شدن امکان برقراری تماس های تلٿنی با بیش از 180 کشور دنیا است.
جهت برقراری این تماسهای تلٿنی از درون نرم اٿزار یاهو مسنجر، مشترک لازم است تا هزینه ی ناچیزی را پرداخت نماید، این هزینه در ایالات متحده یک "پنی" به ازای هر دقیقه مکالمه و در سایر کشورها تقریباً دو "سنت" در هر دقیقه می باشد.
قبل از استٿاده از این خدمات، کاربران باید کارتهای اعتباری با شارژ 10 تا 25 دلاری را خریداری نمایند سپس هزینه تماس از آن کارتها کاسته می شود. پس از عضویت در سیستم، اشتراک اعضا می تواند بصورت خودکار مجددآ پر شود.
این سیستم خاصیت معکوس نیز داشته، بدین صورت که دیگران می توانند با گرٿتن شماره تماس کاربر یاهو مسنجر به آن دسترسی پیدا نمایند و سپس پیغام های خود را به یاهو مسنجر وی ارسال کنند.
شرکت یاهو در این زمینه می گوید: "دیگر مهم نیست شما در کجا قرار دارید و آیا نزدیک تلٿن هستید یا خیر، دیگران می توانند در هر زمانی که مایل باشند به شما زنگ بزنند، برای شما پیغام بگذارند و کامپیوتر شما انرا به شما اطلاع دهد. این سرویس بخصوص در ادارات بسیار می تواند مٿید واقع شود."
جالب است که یاهو خبر راه اندازی این خدمات را هم زمان با شروع به کار سرویس پیغام رسان زنده مایکروساٿت اعلام کرده است. در این بین گوگل نیز اعلام کرده است قصد دارد بزودی سرویس های VoIP را به نرم اٿزار Google Talk خود اضاٿه نماید.

حجم: 8.29MB
دانلود

GetSmile 1.9010

                                                                              

در دنیای اینترنت تنها راه رایج نمایش احساسات و عواطف استفاده از شکلک های کوچک و بامزه معروف به Smiley می باشد . خواه شما در حال نوشتن نامه باشید , خواه نوشتن مطلبی برای وبلاگ , شرکت در فروم ها و یا نرم افزارهای چت , دستسرسی به تعداد بالایی از این شکلک ها کار شما را بسیار راحت تر و ارتباط شما را تا بامزه تر می سازد .

GetSmile نرم افزاری جدید و و کلکسوینی زیبا از شرکت Sofrayt میباشد که به شما امکان مدیریت و قرار دادن زیباترین شکلک ها را در محیط های مختلف اینترنتی تنها با یک کلیک می دهد .

برخی ویژگی های نرم افزار GetSmile :

سازگار با اکثر Webmail های معروف و رایج مانند Hotmail , YahooMail ! , Gmail و ...

سازگار با اکثر نرم افزارهای Email Client معروف و رایج مانند Eudora 5.0,6.0,IncrediMail,Mozilla Mail, Outlook 97, 98, 2000, 2003, XP و .....
دارا بودن بیش از 1600 شکلک بامزه که بیش از 700 عدد از آنها سازگار و مخصوص نرم افزار MSN Messenger می باشند ! تمامی این شکلک ها طبقه بندی شده و به آسانی قابل دسترسی می باشند .

توانایی اضافه نمودن انیمیشن های و سایر تصاویر جاب و دلخواه خود به این کلکسیون .

توانایی ساخت امضا برای Email شما با ترکیب متن و Smiley .

این نرم افزار هیچ نرم افزار اضافی همراه خود ندارد ! مانند toolbar ها و searchbar ها و سایر نرم افزارهای تبلیغتاتی ناخواسته و مضر .

برای استفاده از تصاویر و Smiley های زیبای این نرم افزار در محیط MSN نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست به آسانی قابل پخش می باشند .

حجم: 3.76MB
دانلود


name :TEAM ACME
sn: M4UK2-284T5-V6DXQ-2E4IS


 

MOBILedit! Lite 1.99.0.5

نرم افزار "MOBILedit" از جمله برنامه های کم نظیر در نوع خود جهت انجام هرگونه تغییرات در گوشی های موبایل می باشد.با استفاده از این برنامه شما کنترل کامل تمام بخشهای موبایل خود را در اختیار خواهید داشت، برقراری ارتباط بین این نرم افزار و موبایل از طریق کابل، اینفرا رد و یا بلوتوث انجام می گیرد. پس از آن شما می توانید به آسانی تصاویر، لوگوها، آهنگ ها و یا فایلهای دلخواه را به گوشی موبایل خود با زدن یک کلیک موس منتقل نمایید.

برنامه "MOBILedit" به مانند یک سیستم عامل بیرونی طراحی شده است که امکاناتی همچون، نصب پلاگ های جدید، ارسال و دریافت SMSها، دریافت مکالمات روزانه، بررسی لیست تماسها، نصب و اجرای بازی ها را مدیریت می کند.

برای دانلود به این آدرس بروید( حجم ۱۳.۴ مگابایت)

شماره فعال سازی: M5FP5-FHAEV-C696N-S541F-U9BW9      نام: Hong Pham

*توجه* گزینه (automatic update) را خاموش کنید.

 

Realize Voice 4.1.7

اگر از دادن دستورات به رایانه توسط موس و کیبورد خسته شده اید به دنبال راه آسان تری برای دادن دستورات به رایانه میب اشید ,نرم افزار قدرتمند شرکت Realize Software گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود .

Realize Voice نام نرم افزار قدرتمندیست که به شما امکان کنترل کامل محیط ویندوز را از طریق صدا می دهد ! بلی این نرم افزار از آخرین تکتولوژی تشخیص صدا بهره میگیرد صدا ی شما را به اجرای فرمان در سیستم تبدیل می نماید و تا حد بالایی نیاز افراد عادی را از کیبورد و موس در کارهای معمولی روزمره رفع می نماید . کارهایی مانند گشت و گذار در اینترنت , کپی , چسباندن , اجرای نرم افزارهای مختلف , باز کردن پنجره و منو و بسیاری دیگر .

برخی ویژگی های نرم افزار Realize Voice :

Voice Macros : کارهای دشوار را تنها کافیست یک بار برای این نرم افزار انجام دهید , خود این نرم افزار به صورت Macro آن عملبات را ضبط نموده و بلافاصله پس از گرفتن دستور برایتان انجام می دهد .
Personality commands : دادن پاسخ های شخصی و متنوع ویژگی جالب دیگر این نرم افزار است برای مثال اگر شما به آن بگویید Thank You بلافاصله جواب خواهید شنید You're Welcome ! شما میتوانید تنظیم کنید تا در پاسخ به شما با استفاده از سیستم Text-To-Speech چه جوابی بدهد .

Windows Navigation and Web Browsing : به آسانی و تنها با استفاده از صدای خود به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و از بسیاری از نرم افزار های مختلف استفاده نمایید .

Address Book integration : مجهز به دفترچه تلفن هوشمند است که تنها با تلفظ هر یک از اسامی آن را برای شما شماره گیری خواهد کرد .

Voice Shortcuts : امکان خلق میانبر هایی برای صدای خود که با گفتن بخش کوچکتر و یا متفاوتی دستور مورد نظر داده شود .
برای استفاده از امکانات این نرم افزار به یک میکروفن با کیفیت و توانایی از بین بردن Noise در صدا و همچنین نسخه ی انگلیسی از ویندوز های 98SE, ME, NT, 2000 یا XP نیاز است .

حجم: 50MB

لینکهای دانلود نرم افزار :
http://www14.enfull.com/RealizeVoiceSetup.exe
یا
http://www15.enfull.com/RealizeVoiceSetup.exe
کرک :
http://rapidshare.de/files/10283135/Realize.Voice.v4.1.7.rar.html
یا
http://www.p30worldcracks.persiangig.com/Realize.Voice.v4.1.736.zip
فایل های موجود در پوشه ی کرک را در محل نصب شده ی نرم افزار به جای فایل های موجود کپی کرده و سپس فایل RV41.reg را اجرا نمایید .
نرم افزار را اجرا نموده و نخست گزینه ی سوم (I already purchased
a license and need to unlock it) و سپس گزینه ی دوم No
I purchased it online and received the unlock code) را انتخاب کنید و با استفاده از این کیجن :
http://www.p30worldcracks.persiangig.com/Realize.Voicev4.1.Keygen.zip

O&O DiskRecovery 3.0.835

 

O&O DiskRecovery نرم افزاری موثر برای یافتن و بازیابی فایل های پاک شده شماست ! این نرم افزار بصورت سکتور به سکتور هارد دیسک ، مموری کارت ، دوربین های دیجیتال و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات را بررسی کرده و در صورت پیدا کردن فایل های حذف شده اونها رو به سادگی براتون بازیابی میکنه . این نرم افزار امکان بازیابی بیش از 300 فرمت را برایتان مهیا میکند ! نرم افزار مورد بحث از الگوریتم پیشرفته ای برای بازیابی فایل ها بهره میبرد که در حال حاظر در لابراتوار های پیشرفته بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد . شما با داشتن این نرم افزار بدون نیاز به تجربه و تخصص خاصی میتوانید فایل های صدمه دیده خود را زنده کنید !
قابلیت های کلیدی این نرم افزار :
پشتیبانی از هارد دیسک های ATA IDE/EIDE و SCSI ، فلاپی دیسک ، مموری کارت ، دوربین های دیجیتال ! شناسایی بیش از 300 نوع فرمت ، محیط زیبا و آسان ، مراحل قدم به قدم برای بازیابی اطلاعات و ...

حجم 5.54MB
دانلود
کرک