www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

The Lord Thief [2006]

 

این هم فیلم The Thief Lord که البته نتونستم برای توضیح و خلاصه ای پیدا کنم، اما می تونید تو قسمت انگلیسی همین پست اون را بخونید و هر چی دستگیرتون شد که شد...

دانلود کنید، هم از مگاآپلود لینک هست هم از راپیدشیر...

Based on the novel by Cornelia Funke, this charming tale follows six-year-old Bo (Jasper Harris) and fifteen-year-old Prosper (Aaron Johnson), two recently orphaned brothers who escape their impending separation by running off to Venice. There they have fantastical adventures with the mysterious masked figure known as the Thief Lord and his band of child followers, who show the boys all the magic the city has to offer.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد