www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Dummies : Ajax For Dummies - Feb. 2006

"آجاکس" یک زبان برنامه نویسی برگرفته از جاوا اسکریپت هست که قدرت بسیار زیادی دارد و خیلی ها دنبال یادگیری آن هستند که خودم هم یکیش هستم، اما به دلایل مختلف نتونستم ادامه بدم، اما بالاخره این زبان را هم یاد می گیرم...

به هر جهت این کتاب از سری کتابهای Dummies هست... شما می تونید با این کتاب به صورت کامل Ajax را یاد بگیرید (البته این را باید گفت که آموزش هر چیزی بدون تمرین امکانپذیر نیست).

دانلود کنید و یک زبان برنامه نویسی قدرتمند آجاکس را یاد بگیرید؛

Book Description
Create Web applications that act like desktop ones

Brush up on JavaScript, use free Ajax frameworks, and make your sites rock

What if shoppers at your online store could fill their carts without waiting for multiple page refreshes? What if searches produced instant results on the same page? With this book you won't have to wonder "what if" - you can use Ajax to make it happen! Get the scoop on all the technologies and start cranking out great applications.

Discover how to

* Use CSS with Ajax
* Connect to Ajax communities
* Handle browsers that don?t do JavaScript
* Tie Ajax into Google
* Work with XML DOM
* Connect Ajax to PHP and JSP

Download Now ( Size : 4,855 KB )
Download Dummies : Ajax For Dummies - Feb. 2006
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد