www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Virtual Machine v5.5

نرم افزاری که قصد معرفی دارم، نامش Virtual Machine می باشد.


این برنامه میتونه تمامی سیستم عاملها «Operation Systems» را به صورت مجازی برای شما بسازه، این نرم افزار برای یادگیری کار با لینوکس نسخه Suse بسیار مفید و جالب است و بی نهایت کاربردی است.

شما با این نرم افزار میتوانید لینوکس، یونیکس، سیستم عامل مکینتاش و ویندوز را نصب کنید و به صورت مجازی با آنها کار کنید و یاد بگیرید و قابل به ذکر است که این نرم افزار در یادگیری شما بسیار مؤثر می باشد.

اکثراً از این نرم افزار برنامه نویسان محترم استفاده می کنند، زیرا آنها ممکن هست که بخواهند در یک Platform دیگر برنامه بنویسن و با تمام سیستم عاملها سازگار باشه و از اینجور حرفها.
برای مثال میشه گفت که یک برنامه نویس در ویندوز برنامه ای را می نویسه ولی میخواد برنامش را توی لینوکس هم امتحان کنه، برای همین این نرم افزار یعنی Virtual Machine را نصب می کنه، بعد لینوکس را نصب می کنه و مثل یک کامپیوتر واقعی باهاش نرم افزارشون را امتحان می کنند.

نسخه آخر این نرم افزار نیز توسط آقا پارسا آپلود شده است و می توانید آن را از طریق آی آر تیک . کام دانلود کنید.

Are you up for the challenge of creating the industry’s most innovative virtual appliance? VMware invites you to put your skills to the test, go head-to-head with your peers, and develop the best virtual appliance the industry has ever seen. Using open source or freely distributable components and/or your own code, create the most inventive and useful virtual appliance and win the $100,000 first prize! The Challenge is open to anyone worldwide and will be judged by a panel of industry experts with input from the community.

Why the Challenge? VMware's customers are building valuable virtual appliances to solve a variety of IT problems. The Challenge will make those appliances available to the whole community while rewarding their creators with cash and recognition. Register today!



Password : www.itworld.ir
Download Now ( Size : 82,500 KB )
Download Virtual Machine v5.5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد