www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Muvee.MuveeShow.v1.00.S60.SymbianOS7.Cracked-BiNPDA

Muvee.MuveeShow.v1.00 یک برنامه فوق العاده جذاب و جالب برای گوشیهای سری ۶۰ موبایل میباشد.این برنامه این امکان رو به شما میده تا بتونید از گالری عکس خود عکسهایی رو انتخاب کنید و این برنامه به طور اتوماتیک فیلمهای زیبایی از این عکسها برای شما تهیه میکند.این فیلمها به طور فوق العاده ای جذاب و فرمت آنها 3GP میباشد.این برنامه از اون برنامه هایی میباشد که من به شما پیشنهاد میکنم به هیچ وجه از دستش ندید.ضمنا" برنامه به صورت فول و کرک شده میباشد.برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب رجوع کنید.


 

دانلود(حجم 1.4 مگابایت)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد