www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

pop killer V2.2

آیا شما هم با تبلیغات اینترنتی مشکل دارید؟ می خوام یه برنامه برای رفع این مزاحمت ها معرفی کنم. این برنامه تمام تبلیغاتی رو که بصورت ناخواسته باز میشه ، براتون می بنده .

do you have sometimes also charge of publicities? I have 1 solution for! with these programme she can block this way that them no longer bowls


                          

 


 



تست هایی که رو این نرم افزار انجام شده ، نشون میده که توانایی بستن اکثر تبلیغ ها رو دارده ، ولی با تآخیر 1 ثانیه ای! به خوبی هم با IE و Mozila و Netscape کار میکنه 

Download Now ( 314 KB )
Download

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد