www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Babylon 6

همچین برنامه ای را اصلاً تو آرشیو قرار ندادم، البته این به دلیل جاسوسی بودن نسخه 4 اون بود که من اصلاً دوست نداشتم برنامه ای بگذارم که باعث خرابی بشه.

به هر جهت، در نسخه 5 و 6 آن که به تازگی منتشر شده و چند روزی هست که روی سایت خودش قرار داده شده، می توانید بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهید و مشکلات خود را در زمینه ترجمه حل و فصل کنید.

نرم افزار Babylon 6، همانطور که گفته شد نسخه جدید این برنامه هست، نرم افزاری کامل و بدون هیچ نقصی در زمینه ترجمه و لغت نامه به زبانهای مختلف می باشد، ما که ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم در بعضی از موارد واقعاً نیاز به یک دیکشنری (لغت نامه) داریم و این پیشنهاد را به جرأت می تونم بدم که بیبیلان این کار را می تونه برای شما انجام بده.


 امکانات بسیار زیادتری نسبت به نسخه 5 بهش اضافه شده و از دیگر قابلیت ها و برتری هاش می شه چهره زیباترش را نسبت به قبل نام برد.
من به شخصه بعد دیدن این لینک به سرعت دانلود کردم و ازش استفاده می کنم، امیدوارم شما هم بهره ی خوبی را از این برنامه ببرید.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را دانلود کنید و همچنین لغت نامه فارسی آن را نیز دانلود کنید و در پوشه مخصوصش کپی کنید تا بتوانید از انگلیسی به فارسی نیز ترجمات خود را انجام دهید

Babylon 6 is a powerful dictionary and translation software.
To get translations and dictionary result with Babylon 6, simply click on any text in any desktop application, using a preselected mouse button or key stroke. The Babylon window opens and displays a translation or dictionary and encyclopedia results for the text you selected.

Babylon 6 includes a full text translator service that can handle sentences and passages of up to about x characters (about 50 words).
Babylon 6 includes a conversion utility that recognizes different types of numbers and units and converts these values into different currencies, units of measure or time zones.
Babylon 6 also provides audio pronunciations and phonetic symbols to help users hear and pronounce terms correctly.
Babylon 6 includes writing aids, such as cross-translation, conjugations and direct paste, to help users who are not fluent in English compose better texts in English.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد