www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

آلبوم جدید و شو

 

 

Aal Eih

Aweni Beek

Baad Hobak Eih

Besalama Besalama

Deih Takhdak

Fe Khayali

Heya Gat Aalay

Howa Ana Geit Gambak

Howa Tayeb Maaki

Kan Le Fein

Ma Khalas

Mosh Ayza Ataazeb Tany

 Saab Aalaya

  Wo Lesa Hobi Lak

 

سلام ایندفعه آهنگ شبهای برره بصورت فلش کلیپ رو برای شما گذاشتم .شما کلا حال نمیکنید با من  رفیقید  حالا امید  دوباره نگی دانلود نمیشه ایندفعه باید ببینیش.

barare

لینک دانلود


Emziper-Konkoor.mp3

Emziper-FargheAdamaa.mp3

Emziper-KhodetoGomKon.mp3

-Emziper-BaManBekhoon.mp3

Emziper-HayfeVazheyeKhiyanat.mp3

Emziper-ZendegitChate.mp3

  آلبوم  زیبای  با من بخون از ضیاء  معروف به EMZIPER






آلبوم Bardarles از Cameron Cartio

اینم آخرین آلبوم خوانندهء ایرانی به نام الک کارتیو.
لینک ها رو تست کردم، درسته. کیفیت آهنگ ها هم بد نیست.
به قول معروف "در بیابان، لنگه کفش هم غنیمت است!"

Cameron

1. Ni Nay Nay

2. Hena

3. Sandy

4. Leily

5. Roma

برای مشاهدهء بقیه آهنگها بر روی لینک ادامه کلیک کنید

 

سلام . انتظارها به پایان رسید این هم از یکی دیگه از شاهکارهای Shaggy که واقعا خیلی قشنگه . نظر بدین دیگه ! تا نظرها به ۵ تا نرسه آپدیت نمیکنم !

Hosted by Tinypic.com

[128kbps]

 [24kbps]

 1. Clothes Drop

 1. Clothes Drop

 2. Ready Fi Di Ride

 2. Ready Fi Di Ride

 3. Broadway

3. Broadway 

 4. Wild 2nite feat. Olivia

 4. Wild 2nite feat. Olivia

 5. Back In The Days feat. Rayvon

5. Back In The Days feat. Rayvon 

 6. Supa Hypnotic feat. Nicole Scherzinger

 6. Supa Hypnotic feat. Nicole Scherzinger

 7. Would You Be feat. Brian Thompson

 7. Would You Be feat. Brian Thompson

 8. Stand Up

 8. Stand Up

 9. Repeat

 9. Repeat

10. Love Me Up

10. Love Me Up

11. Ahead in Life

11. Ahead in Life

12. Ultimatum feat. Natasha Watkins

12. Ultimatum feat. Natasha Watkins

13. Shut Up And Dance feat. Will I Am

13. Shut Up And Dance feat. Will I Am

14. Don't Ask Her That feat. Nicole Scherzinger

14. Don't Ask Her That feat. Nicole Scherzinger

15. Road Block feat. Rik Rok

 15. Road Block feat. Rik Rok

16. Gone With Angels

16. Gone With Angels

 17. Letter To My Kids

 17. Letter To My Kids




Light

Nickelback - All The Right Reasons (2005)
 

 



Scream Under Water

Sar Be Hava (Tizer )

Havas 

( Tizer )

Emam Reza (Tizer)

Heyroon (Tizer)

Read

Download

Download

Download

Download

More Video Coming Soon !

یه موزیک ویدئو ی بسیار زیبا از 50cent که ریتم واقعا زیبایی داره .





































Download

Password : www.behsoft.com

trafic
یک موزیک از Dj Tiesto  ***** توصیه میکنم دانلود کنید چون حجمش خیلی کم هست

دانلود





امروز از گروه Evanescence که طرفدارای زیادی داره بخوصوص برو بچ متال باز کنسرت تصویری میزارم که از کل آهنگ هاییکه در این کنسرت اجرا کرده من آهنگ Every Bodys Fool رو انتخاب کردم که خیلی قشنگه . دوستان عزیزم و طرفدارای این گروه و سبک متال از هر آهنگی از این گروه که بخواهین من تصویری دارم و تمام کیلیپ های این گروه رو هم دارام اگه خواستین بگین تا براتون بزارم . در ضمن از گروه های دیگه هم دارام درخواست بدین اگه داشتم حتما براتون میزارم .























Every Bodys Fool



سرت بریدنی که واقعا قشنگه که جدیدترین کنسرتشه امیدوارم لذت ببرید.






























Download
Password: www.behsoft.com