www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

InstallAware Windows Installer v5.01

آخرین نسخه نرم افزار نسبتاً قدرتمند برای ساخت Setup برنامه ها و بازیها و ...

این نرم افزار در میان برنامه نویسان و شرکتها مورد استفاده زیادی قرار میگیره... اما خوب این را یادآور بشم که ویندوز برای استفاده از ساخت ستاپ های خودش بیشتر از نرم افزارهای کوچک استفاده می کنه، اما نرم افزارهای قدرتمند و بسیار بزرگ مثل Adobe Photoshop و Macromedia Flash و ... از نرم افزارهای بزرگی همچون InstallShield استفاده می کنند.

به هر جهت این هم کار همون هارا می کنه اما خوب هر برنامه به قدرتش بستگی داره... این برنامه درخواستی بود البته نسخه 3.1 که من نسخه 5.01 و آخرین نسخش را گیر آوردم و گذاشتم...

موفق باشید؛

 

Use the visual or scripting view in the two-way integrated IDE
InstallAware magically converts your script into an MSI package
Deploy application runtimes and rarely used features on the web
Ten fully customizable setup themes with Flash/HTML billboards
Superior LZMA/7ZIP compression eliminates shared code overhead
InstallAware is the emerging standard for creating Windows Installer based software installations, and is being adopted by an increasing number of software development companies, including Borland.


Download Now ( Size : 201.500 KB )
Download InstallAware Windows Installer v5.01
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد