www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Avast Professional v4.6.763

Avast! 4 Professional Edition کلکسیونی از بهترین ابزار ها و مدرن ترین تکنولوژی ها است که میتواند به سادگی از کامپیوتر شما در برابر حملات ویروسی محافظت کند! این نرم افزار میتواند بهترین انتخاب برای محیط های کاری ویندوز باشه. این برنامه قدرتمند میتونه انواع ویروس و کرم های اینترنتی رو شناسایی و از بین ببره. علاوه بر این ، avast میتواند به شناسایی و از بین بردن اسب های تراوا نیز بپردازه ( تروجان ).

قابلیت های اصلی این برنامه به این شرحه :
این نرم افزار دارای محیط ساده ای هست که میتونید با اون به راحتی کار کنید و به بررسی سیستم خودتون بپردازید. علاوه بر آن تنظیمات خوبی برای محافظت کامپیوتر در اختیار دارید. همچنین نرم افزار میتواند به کمک اسکین های مختف چهره دیگه ای به خودش بگیره !

Resident protection : این قابلیت بصورت دایمی از کامپیوتر تون محافظت میکنه و اجازه آلوده شدن رو نمیده. در واقع real-time protection محسوب میشه که امروزه در هر آنتی ویروسی موجوده و یه برنامه بدون همچین قابلیتی تقریبا ارزش خودش رو از دست میده! این قابلیت ایمیل ها ، فایل هایی که مورد استفاده قرار میگیرن یا کپی میشن و ... رو اسکن میکنه و در صورت مشاهده هر گونه آلودگی سعی در رفع مشکل میکنه. اسکن ایمیل ها هم در سه سطح SMTP/POP3/IMAP4 انجام میشه و امنیت رو واقعا افزایش میده.

Script Blocker : که در واقع کارش اینه که از اجرای اسکریپت ها و کد های خطر ناک جلوگیری کنه.حتی این برنامه اسکریپت های خطر ناک موجود در صفحات وب رو هم شناسایی و از اجرای اونها جلوگیری میکنه.

علاوه بر اینها این نرم افزار مجهز به یک ویزارد برای به روز کردن بانک اطلاعاتی ویروسی هست که میتونید به سادگی اون رو با یه اتصال اینترنت ، به روز کنید.از قابلیت های جالب دیگه این برنامه میشه به قابلیت جستجوی ویروس در زمان فعال شدن محافظ صفحه نمایش اشاره کرد.

 

avast! 4 Professional Edition is a collection of award winning, high-end technologies that work in perfect synergy, having one common goal: to protect your system and valuable data against computer viruses. It represents a best-in-class solution for any Windows-based workstation. This page demonstrates its most important features and provides links to further resources.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد