www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

invite for Free sms

ارسال رایگان پیام کوتاه به موبایل های سراسر دنیا آسانتر از همیشه

پیام کوتاه یا اس ام اس به همه دنیا همینطور ایران کاملا رایگان ارسال کنید

دوستان خود را جستجو کنید و برای آنها پیام کوتاه ارسال کنید

اعتبار روزانه شما  ۱۰ اس ام اس رایگان

لطفا نام شخص مورد نظر بهمراه ایمیل وی را وارد کنید و دکمه زیر را فشار دهید یک دعوتنامه  از طرف شما برای وی ایمیل خواهد شد(این کار در صورتی ممکن می باشد که شما عضو این گروه شوید). برای این کار فقط شما باید در قسمت نظرسنجی نام و ایمیل خود را برای من ارسال کنید .

نام

آدرس ایمیل
پیغام شما
یا خالی بگذارید

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://30to30.blogfa.com/

برام بفرست ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد