www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Chalipa v1.0


به درخواست یکی از بازدیدکنندگان این برنامه تو سایت قرار گرفت، البته نسخه 1.1 درخواست شده بود که من اون را نداشتم و این هم از تو بانک نرم افزاری خودم درش آوردم و آپلودش کردم...

این را بذارید بگم که نگید نگفتم، بعد از نصب باید هم برنامه را Patch کنید که داخل پوشه Patch فایلهاش وجود داره، و بعدش هم باید فایلهائی که داخل پوشه Fonts هست را داخل پوشه Fonts ویندوز کپی کنید.

اگر هم سؤالی داشتید متأسفانه نمی تونم پاسخ بدم... چون مثل کلک می شه من هم حال و حوصله جواب دادن به این هم سؤال تکراری را ندارم.


Download Now ( Size : 3,670 KB )
Download Chalipa v1.0
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد