www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Adobe Photoshop CS 8 - Middle Eastern Edition


فتوشاپ CS معمولی که حدود 1 سال پیش عرضه شد، به شما امکان فارسی نوشتن مستقیم درون خود برنامه را نمی داد و شما مجبور بودید از برنامه های کمکی مانند Maryam یا Clipboard برای فارسی نوشتن استفاده کنید.

خوب از یک لحاظ خوب بود ولی از لحاظ دیگر که شما فونت های زیادی نداشتید مشکل بود (هرچند که فونت های زیادی برای این برنامه ها به بازار اومد) اما به هر جهت همه کس این مطلب را نمی دانستند که باید از برنامه های Maryam یا ... برای فارسی نویسی در فتوشاپ استفاده کرد.
خوب حالا راه حل فارسی نوشتن مستقیم در فتوشاپ چیست؟

Adobe Photoshop CS Middle Eastern Edition این اجازه را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید با فونت های معمولی فارسی در فتوشاپ هم فارسی بنویسید تا کارتان راحت تر انجام شود... درخواست های زیادی برای این برنامه بود که خداروشکر یه لینک تونستم گیر بیارم.

حتماً بدرد ایرانیها و عربها می خوره.
 
Adobe PhotoShop CS-ME has exceptional support for Arabic, Farsi/Persian and Hebrew. The new 'CS' Middle Eastern edition includes Graphic Design and Internet publishing features.

It also includes FREE bundle of Adobe ImageReady CS-ME (Middle Eastern Edition). This is great for creating animated Arabic, Farsi and Hebrew GIF files.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد