www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Microsoft Digital Image 2006 Suite

مایکروسافت دیجیتال ایمیج سوئیت 2006 یه برنامه فوق العاده است برای طراحی و از اینجور چیزها... کارش از فتوشاپ و اینها هم در بعضی موارد بهتره...

این برنامه که آخرین نسخه اش را هم اکنون روبروی چشمان خود می بینید می تونه به راحتی طراحی صفحات وب شما را انجام بده.. امکانات فوق العاده ای که در اختیار شما می گذاره واقعا محشره... البته این برنامه درخواستی بود... (قبلاً در آرشیو وجود داشت، اما نسخه 10 بود گفتم شاید محمد که درخواست نسخه 2006 اون را کرده بود شاید فرق می کنه ...)

دانلود کنید و لذت ببرید.

Get powerful digital photography tools and perfect your shots - whether you're a beginner or a pro. New, easy-to-use features help you organize, creatively enhance and share your pictures with the world. As your passion for great photography grows, Microsoft Digital Image Suite gives you exactly what you need to bring your vision to life.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد