www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

CrackDownloader v2.2

این برنامه همونطور که از اسمش پیداست، کارش خیلی خوب و کاربردی هست، البته نرم افزار دیگری مانند کار این وجود داره به نام Craagle اما خوب بالاخره نرم افزارهای جدیدتر بهتر کارشون را انجام میدن ( البته در مورد همه این حرف صدق نمی کنه).

این برنامه به راحتی در نه سایت معروف کرک جستجو می کند که فکر می کنم قابل افزایش هم باشه... به دنبال سریال و کرک می گردد، و یافته های جستجو را برای شما لیست می کند که شما به راحتی می تونید اون را بعد از پایان جستجو دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

می توانید برای این کار نیز از Proxy استفاده کنید و غیره ...

نسخه 2.2 این برنامه را از آی آر تیک دانلود کنید؛

 

CrackDownloader is an easy to use tool to find and download cracks and serials through internet quickly.

It searches for cracks/serials over the internet in the best cracks/serials sites and show you the results in moments!, then you can download any crack/serial quickly.

Since CrackDownloader doesn't use Internet Explorer to search and get the cracks and serials, you can use it without any fear of any Virus, Adware, Trojan or Immoral content that most of the crack sites contain, so it's 100% saveware !!



Download Now ( Size : 390 KB )
Download CrackDownloader v2.2
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد