www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

PDF Password Remover v2.5

PDF Password Remover v2.5


حتماً تا به حال براتون پیش اومده که یک فایل PDF یا همون کتاب الکترونیکی را دانلود کنید اما برای باز کردنش پسورد بخواد، من خودم برام خیلی پیش اومده ... از اونجائی که این کتابها خیلی جالب و خواندنی هستند و برای پیدا کردنشون زحمت می کشید ضدحال هستش اگه پسوردش را نداشته باشید...

خوب این ضدحال را بندازید دووور چون واسش یه برنامه دارم که کارتونو حل می کنه خفن...
دانلود کنید و لذت ببرید؛
PDF Password Remover can be used to decrypt protected Adobe Acrobat PDF files, which have "owner" password set, preventing the file from editing (changing), printing, selecting text and graphics (and copying them into the Clipboard), or adding/changing annotations and form fields.

Decryption is being done instantly. Decrypted file can be opened in any PDF viewer (e.g. Adobe Acrobat Reader) without any restrictions -- i.e. with edit/copy/print functions enabled. All versions of Adobe Acrobat (including 7.x, which features 128-bit encryption) are supported.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد