www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Flashbag Bloats When Full

عجب !‌ این فلش دیسک USB وقتی توش اطلاعات بریزید باد می کنه ! درست مثل من که وقتی با آب جو و دونات پر بشم باد می کنم (خوراکی ها از نویسنده اصلی است، مترجم). حالا این به چه دردی می خوره ؟‌ واقعا به هیچ دردی ولی قبول کنید که چیز خیلی باحالی است. این دستگاه که Flashbag نام داره، فعلا یک اختراع است و دیما کومیساروف دنبال یک سرمایه گذار برای حمایت آن است.

The Flashbag is a USB flash drive that will inflate as it fills up with data. Similar to how I inflate when filled up with donuts and beer. Now you may be asking why a gadget like this would be useful. Well, it really isn’t, but it is definitely cool and an innovative USB flash drive design, which is pretty rare nowadays. The Flashbag is only a concept right now but the designer, Dima Komissarov, has a patent pending on this device, so hopefully a company will pick it up soon.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد