www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Windows Media Player 11 Like to Windows Vista


یه نفری خوش سلیقه، اومده یه ویندوز مدیا پلیری را زده که شبیه به ویندوز مدیا پلیر 11 که تو ویندوز ویستا هست درست کرده که توی ویندوز اکس پی کار می کنه ... البته تو ویندوزهای دیگه هم کار می کنه ...

اما نمی دونم، من تستش کردم، فکر می کنم که فایلهای تصویری را نشون نمی ده و فقط فکر می کنم صوتش را براتون اجرا می کنه ...

قیافش زیباست و واقعاً هم شبیه به ویندوز ویستا هستش...
دانلود کنید و لذت ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد