www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Singles 2: Triple Trouble

یک بازی، برای قشر جوان و علاقه مند به صحنه های رومانتیک و از این جور چیزا! هدف اصلی شما در این بازی، کشاندن هم سن و سالان مجرد خود، به خونه مجردیتان است و سپس ! کلا هم تو مایه های The Sims تشریف داره، فقط با این تفاوت که جریان مجردیه!

Singles 2: Triple Trouble offers players a whole host of new relationship possibilities to manage, along with the everyday necessities of going to work, maintaining a 'happy home' and equipping their flat with the latest furniture and mod-cons. Using a new 3D engine, SINGLES can be dressed in a whole range of different outfits, express themselves in even more realistic and recognisable ways and explore beyond their apartment to new locations, where they can meet other characters for friendship, romance ... possibly more?

 

عکسا رو توسیعه میکنم نگاه کنید کلی زحمت کشیدم براتون پیدا کردم

« عکسهائی از بازی »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد