www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

www.satmp3.blogsky.com

لطفا از آرشیو موضوعی من نیز بازدید کنید.. امروز من خواستم چند تا نرم افزار موبایل براتون بذارم امیدوارم راضی باشین

Low Level Formatter v1.1

این هم یه برنامه خیلی توپ که باهاش می تونید به راحتی و با چند تا اینتر ساده البته در داس هارد Maxtor خودتون را فرمت کنید و صفرش کنید...

این برنامه خیلی عالی هستش و یکی از خوبیهای این نرم افزار این هستش که هارد (دست 2) شما را تقریباً به نو تبدیل می کنه و کلی حال دیگه... فقط کافیه این برنامه را دانلود کنید و ازش استفاده کنید...

فکر هم می کنم که روی فلاپی باید نصب کنید...

Initial formatting of a hard drive that initializes the physical tracks on the surface or the internal disks. The drive manufacturer usually performs a low-level format on the hard drive before it is released.

If a high-level format is unable to be completed on a hard disk drive, a debug routine can be performed on the computer similar to a low-level format to re-initialize the hard disk drive if it is functional. This debug routine can be found on our debug routine page.

 

Download Now ( Size : 513 KB )
Download Low Level Formatter v1.1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد